Regulamin szkolnego konkursu
Ulotka zachęcająca do wpłat na fundusz Rady Rodziców
Celem konkursu jest:
a. Prezentacja i popularyzacja twórczości uczniów. b.Kształtowanie twórczego myślenia i pomysłowości.
c. Promowanie funduszu Rady Rodziców oraz zachęcanie rodziców i opiekunów do przekazywania wpłat na wspieranie statutowej działalności szkoły.
d. Zwiększenie wpływów na fundusz Rady Rodziców
e. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Rady Rodziców wśród rodziców.
Przedmiotem konkursu jest samodzielne zaprojektowanie i wykonanie ulotki z hasłem zachęcającym rodziców/opiekunów do dokonywania wpłat na Radę Rodziców.
Konkurs adresowany jest dla uczniów klas 4-8.
Technika: dowolna płaska – plastyczna (rysunek, malarstwo, collage, grafika komputerowa) lub w technice mieszanej.
Ulotka powinna zawierać: – hasło oraz elementy graficzne.
Format: A5.
Zgłoszone prace powinny zawierać na odwrocie następujące informacje: imię i nazwisko ucznia, klasa.
Prace należy dostarczyć do sali nr 21.
Termin składania prac: do 20.02.2024 roku.
Kryteria oceny prac: zgodność z tematem, oryginalność, pomysłowość, walory artystyczne, estetyka wykonania.
Komisja Konkursowa wyłoni zwycięzców, którzy wykażą się największą kreatywnością podczas tworzenia ulotki.
Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na Facebooku szkolnym.
Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody.
Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dostarczone prace nie będą zwracane autorom, zastrzegamy sobie prawo do ich wykorzystania w celach promocji wpłat na Radę Rodziców.
Nauczyciel odpowiedzialny: Sylwia Pałdyna,