ODKRYWANIE MATE MATYKI POPRZEZ GRY I ZABAWY
Grupa uczniów z klasy IIa od października aktywnie uczestniczyła w zajęciach Matematyczne gry i zabawy w ramach projektu
„Edukacja równych szans w Szkole Podstawowej w Siennicy”.
Gry matematyczne, zabawy, łamigłówki logiczne, zagadki liczbowe, zagadki z patyczkami, magiczne kwadraty, szyfry i kody, czy konstrukcje geometryczne angażowały dzieci, jednocześnie sprawiając im niezwykłą radość. Wspólne rozwiązywanie zadań i praca nad problemami matematycznymi nauczyła dzieci pracy w grupie, wzmocniła komunikację i zachęciła do dzielenia się pomysłami. Zajęcia rozwinęły chęć podejmowania wyzwań i radzenia sobie z trudnościami, z jakimi mogą się spotkać zarówno podczas konkursów, jak i w życiu codziennym. Uczennice i uczniowie zyskali świadomość, że błędy są naturalną częścią nauki i codziennego życia. Dzięki temu wszyscy wzmocnili pewność siebie.


